joi, februarie 21, 2008

Bulgarii ne promoveaza!

Am citit recent anuntul programului stagiunii 2008-2009 al Orchestrei din Philadelphia - disponibil aici in varianta PDF - si am constatat cu placere ca Rapsodia a II-a de Enescu va fi executata in concertele din 14-16 mai 2009. Acestea vor fi conduse de dirijorul asociat al orchestrei, bulgarul Rossen Milanov care, reamintesc, a programat si Hora Staccato in concertul de anul nou din 2008.

Sau poate ca domnul Milanov doreste sa ne multumeasca pentru CD-ul cu muzica lui Pancho Vladigherov dirijata de Horia Andreescu! :-)

In ceea ce ma priveste, eu le multumesc adaugand pe blog arhiva online a cantaretei Ghena Dimitrova - cea mai interesanta si mai completa informatie este cea sortata anual.

Si apropo, un alt bulgar, Danail Rachev, a fost numit dirijor asistent al aceleasi Orchestre din Philadelphia.

P.S. Am observat evident aparitia Ruxandrei Donose programata pentru concertele din 16-21 octombrie cand va intepreta alaturi de tenorul Gregory Kunde si de baritonul David Wilson-Johnson "Romeo si Julieta" de Berlioz sub bagheta lui Charles Dutoit. Si daca am vorbit de Ruxandra Donose, mai trebuie amintit ca in Noiembrie, tot la Philadelphia, va interpreta rolul Isabellei din opera "L'Italiana in Algeri" de Rossini. Hmm, opera mea preferata a lui Rossini, partener este Lawrence Brownlee care este apropiat de nivelul lui Florez, o excursie la Philadelphia devine tot mai tentanta...

Etichete: , , , ,