joi, aprilie 24, 2008

"Oedipe" la Toulouse

Am citit in presa faptul ca opera "Oedipe" va fi reintra peste cativa ani in repertoriul Operei din Paris. Acest lucru se datoreaza lui Nicolas Joel care actualmente este directorul Teatrului Capitoliului din Toulouse si care va prelua destinele Operei din Paris incepand cu stagiunea 2009-2010.

Nu este deci surprinzator ca domnul Joel va programa "Oedipe" si la Toulouse. Din informatiile pe care le-am putut gasi pe Internet, am afla ca "Oedipe" va fi prezentat in lunile septembrie si octombrie ale acestui an. Am mai aflat si numele unor cantareti din distributie: Vincent Le Texier il va intruchipa pe Créon, Sylvie Brunet pe Jocasta, Andrew Schroeder pe Theseu, iar Marie-Nicole Lemieux si Jérôme Varnier vor fi si ei prezenti dar deocamdata nu cunosc rolurile pe care le vor interpreta.

Un meloman francez mi-a spus ca in anii precedenti noua stagiune a Teatrului Capitoliului din Toulouse a fost anuntata in a doua jumatate a lunii mai. De indata ce voi afla mai multe detalii, le voi afisa. De mentionat insa ca Teatrului Capitoliului din Toulouse va fi prima companie din provincie din Franta care monteaza "Oedipe".

Etichete: ,