Hermann Scherchen - Inregistrarile preferate, partea a II-a
Puteti citi aici partea a I-a.
Geminiani: Concerti Grossi Op. 3. Handel: Concerti Grossi Op. 6. Scherchen in repertoriu baroc. Fiecare nota este plina de expresivitate, iar orchestra este de dimensiuni mai reduse.
Haydn - simfonii inregistrate in anul 1950 (simfoniile nr 44, 45, 49, 55, 80, 88, 92-104). Probabile, nu, sigur, cea mai buna colectie a unor simfonii de Haydn. Evident, pentru lucrarile individuale ar mai exista o versiune sau doua favorite (in cazul meu nu as dori sa fiu fara Jochum / Dresda in simfoniile nr. 93-95 si 98, Furtwangler in nr. 88, sau Celibidache in nr. 103 de exmplu) dar ca un set-model de interpretare a lucrarilor de Haydn ramane fara pereche.
Liszt: poeme simfonice - "Preludiile", "Mazeppa", "Batalia Hunilor" "Mefisto-vals" nr 1. Putine sunt inregistrarile de referinta ale muzicii lui Liszt. "Preludiile" lui Mengelberg. "Tasso" sub bagheta lui Silvestri. Apoi gravarile lui Golovanov. Gravarile lui Scherchen apartin aceste ilustre companii. "Omagiu lui Hermann Scherchen". Un set de cinci discuri compacted editate de Tahra. Dintre acestea, esentiale mi s-au parut Simfonia a I-a de Krenek, fragmente din premiera operei "Moses und Aron" de Schonberg, si repetitiile in compania orchestrei RTSI Lugano. Adaug livretul de 160 de pagini. "La naissance de la Symphonie". Cu cata grija se apleaca dirijorul asupra unor lucrari neinsemnate, a caror interes este pur istoric! Orchestra, denumita "Ars Viva Gravesano", este formata din instrumentisti ai "Scalei" din Milano.
"Hermann Scherchen: de la Purcell la Hartmann". Un disc compact ce ilustreaza diversitatea intereselor sale muzicale.
Geminiani: Concerti Grossi Op. 3. Handel: Concerti Grossi Op. 6. Scherchen in repertoriu baroc. Fiecare nota este plina de expresivitate, iar orchestra este de dimensiuni mai reduse.
Haydn - simfonii inregistrate in anul 1950 (simfoniile nr 44, 45, 49, 55, 80, 88, 92-104). Probabile, nu, sigur, cea mai buna colectie a unor simfonii de Haydn. Evident, pentru lucrarile individuale ar mai exista o versiune sau doua favorite (in cazul meu nu as dori sa fiu fara Jochum / Dresda in simfoniile nr. 93-95 si 98, Furtwangler in nr. 88, sau Celibidache in nr. 103 de exmplu) dar ca un set-model de interpretare a lucrarilor de Haydn ramane fara pereche.
Liszt: poeme simfonice - "Preludiile", "Mazeppa", "Batalia Hunilor" "Mefisto-vals" nr 1. Putine sunt inregistrarile de referinta ale muzicii lui Liszt. "Preludiile" lui Mengelberg. "Tasso" sub bagheta lui Silvestri. Apoi gravarile lui Golovanov. Gravarile lui Scherchen apartin aceste ilustre companii. "Omagiu lui Hermann Scherchen". Un set de cinci discuri compacted editate de Tahra. Dintre acestea, esentiale mi s-au parut Simfonia a I-a de Krenek, fragmente din premiera operei "Moses und Aron" de Schonberg, si repetitiile in compania orchestrei RTSI Lugano. Adaug livretul de 160 de pagini. "La naissance de la Symphonie". Cu cata grija se apleaca dirijorul asupra unor lucrari neinsemnate, a caror interes este pur istoric! Orchestra, denumita "Ars Viva Gravesano", este formata din instrumentisti ai "Scalei" din Milano.
"Hermann Scherchen: de la Purcell la Hartmann". Un disc compact ce ilustreaza diversitatea intereselor sale muzicale.
Etichete: Artisti Straini, Inregistrari
<< Pagina de pornire