Cronici despre Angela Gheorghiu la Met
Zilele acestea Angela Gheorghiu a interpretat rolul Ameliei in opera "Simon Boccanegra" de Verdi la Opera "Metropolitan" din New York. Ea i-a avut drept parteneri pe Thomas Hampson in rolul titular, Marcello Giordani in rolul lui Gabriele Adorno, si pe Ferruccio Furlanetto in rolul lui Fiesco. Dirijor a fost Fabio Luisi.
Foto: Angela Gheorghiu in rolul Ameliei la Opera "Metropolitan" din New York. Fotografia apartine lui Marty Sohl si a Operei "Metropolitan".
Cronicile aparute in presa americana au fost in general favorabile cantaretei noastre, desi criticii nu au uitat sa precizeze ca volumul vocii ei este probabil cam mic pentru sala mare a operei "Metropolitan". Acesta a fost cazul lui Bernard Holland in New York Times care remarca rafinamentul sopranei, ca si a Verenei Dobnik de la Associated Press. Justin Davidson in New York Newsday remarca prospetimea cantaretei. Clive Barnes in New York Post este de parere ca autoritatea si expresivitatea vocala a Angelei Gheorghiu cresc in timpul derularii spectacolului. Cam acelasi lucru remarca si Jay Nordlinger in New York Sun care subliniaza ca in aria "Come in quest'ora bruna" de la inceputul operei cantareata a avut probleme dar ca a fost superba in restul spectacolului. Singurul critic care a considerat ca rolul Ameliei este nepotrivit pentru Angela Gheorghiu a fost Martin Bernheimer in Financial Times. O sa inchei insa cu cronica pozitiva a lui Robert Levine in revista online "Classics Today".
Foto: Angela Gheorghiu in rolul Ameliei la Opera "Metropolitan" din New York. Fotografia apartine lui Marty Sohl si a Operei "Metropolitan".
Cronicile aparute in presa americana au fost in general favorabile cantaretei noastre, desi criticii nu au uitat sa precizeze ca volumul vocii ei este probabil cam mic pentru sala mare a operei "Metropolitan". Acesta a fost cazul lui Bernard Holland in New York Times care remarca rafinamentul sopranei, ca si a Verenei Dobnik de la Associated Press. Justin Davidson in New York Newsday remarca prospetimea cantaretei. Clive Barnes in New York Post este de parere ca autoritatea si expresivitatea vocala a Angelei Gheorghiu cresc in timpul derularii spectacolului. Cam acelasi lucru remarca si Jay Nordlinger in New York Sun care subliniaza ca in aria "Come in quest'ora bruna" de la inceputul operei cantareata a avut probleme dar ca a fost superba in restul spectacolului. Singurul critic care a considerat ca rolul Ameliei este nepotrivit pentru Angela Gheorghiu a fost Martin Bernheimer in Financial Times. O sa inchei insa cu cronica pozitiva a lui Robert Levine in revista online "Classics Today".
<< Pagina de pornire