joi, decembrie 31, 2009

S-a sfarsit un an, s-a inchis un blog

In 2006, cand am scris primele randuri, am inceput primul blog in limba romana dedicat muzicii clasice. Din fericire, intre timp au aparut si altele.

In ultimile luni insa a devenit tot mai clar ca nu mai am timpul necesar sa sustin blogul asa cum as fi dorit. Din acest motiv, singurul lucru care-mi ramane de facut este sa-l inchid si sa-i las pe altii mai tineri sa continue.

A fost o experienta minunata pe care as dori sa o reiau cand si daca voi avea timpul necesar. De scris, voi mai scrie un articol din cand in cand, fie pe portalul LiterNet, fie altundeva.

Pe timpul acestor ani m-am imprietenit cu multi cititori; nu-i mentionez de teama sa nu uit pe cineva. Sugestiile muzicale ale unora mi-au deschis, nu de putine ori, noi universuri.

Multumesc deci celor care au binevoit sa se opreasca asupra acestei pagini. La revedere.

Etichete: